ایران ریمیکس - دانلود جدیدترین موزیک هادوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپلیکیشن اینستاگرام یا دنیای تجارت اینستاگرام؟ - ایران ریمیکس | موزیک جدید

سخن دوست :سایت ایران ریمیکس در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و تمامی آهنگ ها مجاز میباشند.
0
0

اینستاگرام اپلیکیشن است یا فضای تجارت؟ 

شایدم هر دو ! برای دانستن جواب این سوال باید تمام مطلب را بخوانید و نتیجه گیری کنید! که دیدتان نسبت به این نرم افزار تجاری است یا تفریحی؟

تاریخچه اینستاگرام:

شاید حدود ۱۲ سال قبل کمتر کسی فکر میکرد فضایی ایجاد شود که بتواند با فیسبوک رقابت کند و محبوبیت فیسبوک دست پیدا کند اما هرچه زمان میگذرد علم در حال به روز رسانی است اما در سال ۲۰۱۰ پروژه ای پر سود کلید خورد و تا سال ۲۰۱۲ توانست بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر جذب کند و تا سال ۲۰۱۴ این رقم به ۳۰۰ میلیون نفر رسید و در سال ۲۰۱۳ کار به جایی رسید که سران فیس بوک به فکر خریدن اینستاگرام افتادند چرا که این برنامه خطری جدی برای فیس بوک محسوب میشد و همین اتفاق هم افتاد.

اما در دنیای امروز سال ۲۰۲۰ فکر میکنم از ۱۰ نفر ۷ نفر به فضای اینستاگرام آشنایی دارند و اینستاگرام هرسال محبوبیت بیشتری کسب میکند.

شاید در نگاه اول این اپلیکیشن یک فضای سرگرمی به نظر برسد اما همچنان که فوتبال از حالت سرگرمی تبدیل به یک صنعت شد این اتفاق برای اینستاگرام هم افتاد.

صنعت اینستاگرام: 

فضای تجارت اینستاگرام

اینستاگرام در سالهای اخیر به منبع درآمد خیلی از کسب و کارها تبدیل شده است.

شاغلان در این فضا به دو دسته تقسیم میشوند:

اولین دسته کسانی هستند که شغلی در دنیای فیزیکی دارند و در این اپلیکیشن تبلیغ کار خود را میکنند.

دومین دسته تبلیغ کنندگان هستند که با استعدادهای خود نظیر : ایجاد کلیپ های فان , انجام چالش های مختلف با آهنگ های چالش اینستاگرام , انتشار مطالب جذاب , پیج های هواداری و … به محبوبیتی در پلیکیشن اینستاگرام دست یافتند.

البته کسانی هم به واسطه شغلشان در فضای حقیقی به مشهوریت و محبوبیت دست یافتند کسانی مثل : سلنا گومز , کیریستین رونالدو و… که آنها نیز از این راه درآمد دارند.

چگونه در فضای اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

اولین قدیم برای کسب درآمد در اینستاگرام مشهور شدن و در پی آن محبوب شدن است شما باید با استفاده از استعدادتون و با کمی تغییر(مردم پسند شدن) محصولات خود را در این فضا عرضه کنید!

شاید شما موسیقی دان باشد! یا کمدین! تفاوتی ندارد ! برای مشهور شدن باید رویه درستی را پیش بگیرید و در ابتدا فقط به کسب درآمد فکر نکنید!

در ایران فقط کافیست تعداد دنبال کننده های شما از عدد ۵۰ هزار بیشتر شود به در همان موقع انواع اقسام تبلیغات به شما پیشنهاد میشود!

در فضای امروز کسب محبوبیت واقعا سخت شده اما اگر شما واقعا استعدادش را داشته باشید حتما موفق خواهید شد!

جواب سوال بالا رو براتون میگم!

شما باید تبلیغات کنید اما قبل از اون محتوای کاربر پسند خودتون رو تولید کنید اگر کمدین هستید استنداپ کمدی کنید اگر موسیقی دان هستید موزیک ها رو به صورت لایو اجرا کنید یا اگر هنرهای نمایشی دارید میتوانید چالش های رایج در  اینستاگرام را انجام دهید که البته باید با آهنگ های معروف اینستاگرام ادقام شود و به همین ترتیب تولید محتوا کنید که کاربر پس از ورود به پیج شما ترقیب بشود که شما را دنبال کنید.

ریسک های کسب درآمد در فضای اینستاگرام:

در ایران کسب درآمد از فضای اینستاگرام با ریسک فراوان همراه است چرا که هر لحظه امکان فیلتر شدن این فضا وجود دارد چنانکه فیس بوک و توییتر فیلتر شدند.

 

Avatar

این مطلب توسط ارسال شده است.

نظرات و ارسال نظر

نظرات بسته شده است.