ایران ریمیکس - دانلود جدیدترین موزیک هادوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مهمترین نکات قبل از خرید انواع لوازم خانگی منزل - ایران ریمیکس | موزیک جدید

سخن دوست :سایت ایران ریمیکس در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و تمامی آهنگ ها مجاز میباشند.
0
0

مهمترین نکات قبل از خرید انواع لوازم خانگی منزل

style=”color:#454545″>من به عنوان یکی از اعضای تیم لوازم خانگی در شکاف ، به شما این نکته را یادآور میشوم که برای خرید و قیمت لوازم خانگی منزل اغلب از طرف دوستان و خانواده از شما سؤال می شود که کدام لوازم خانگی را باید خریداری کنند. در حالی که ما به طور قطع داده های قیمت گذاری و تبلیغاتی بیشتری را نسبت به بسیاری از افراد که همیشه می توان به آن امیدواریم وجود داشته باشد ، در انتخاب یک دستگاه اصلی فاکتورهای دیگری نیز باید در نظر داشته باشید.

با بودجه شروع کنید

بهترین مکان برای شروع شکار لوازم خانگی شما احتمالاً حساب بانکی شماست. قیمت هر وسیله اصلی عمده متفاوت است و افزایش قیمت در دامنه مناسب برای شما به بطور قابل توجهی در جستجوی شما کمک می کند. همچنین ارزش خرید در هنگام خرید را در نظر بگیرید. خرده فروشان و تولید کنندگان ممکن است تخفیف های عمیقی را برای محصولات بی شماری در آخر هفته های فروش بزرگ مانند جمعه سیاه یا روز کار تبلیغ کنند. پست وبلاگ اخیر کریستین ادواردز ، تحلیلگر صنعت را برای راهنمایی و ترفندهای بیشتر در مورد خرید ، بررسی کنید!

نمودار طیف قیمت یخچال و فریزر با بار بالا

دو بار اندازه گیری کنید ، یک بار بخرید

پیدا کردن وسیله ای که متناسب با فضای شما باشد بسیار مهم است و ممکن است ساده تر از آنچه که هست به نظر برسد. مطمئناً جای فضای موردنظر برای پر کردن جای شما مناسب است ، اما فراموش نکنید که در باز بودن درب یخچال یا فضای مورد نیاز برای باز کردن کابینت آشپزخانه ، مقدار فضای مورد استفاده را در نظر بگیرید. در آخرین آپارتمانی که من در آن زندگی کردم ، محدوده و یخچال و فریزر به گونه ای قرار داشتند که نتوانستم به راحتی به یک فضای کابینت مورد نیاز در یک آشپزخانه بسیار کوچک دسترسی پیدا کنم. همچنین توجه داشته باشید که چگونه می خواهید دستگاه را وارد آشپزخانه کنید. اگر تنها راه ورود به درب بسیار باریک است ، شما می خواهید مطمئن باشید که طیف گسترده و زیبا ، فوق العاده ای نمی خواهد گیر کند!

سبک زندگی خود را در نظر بگیرید

یک لوازم اصلی معمولاً خریدی پرهزینه است که قصد دارید روزانه از آن استفاده کنید و انتظار دارید مدت طولانی ادامه یابد ، بنابراین انتخاب وسایلی که متناسب با سبک زندگی شما باشد مهم است. شاید شما (مثل من) به پیتزا دومینیوز اعتیاد داشته باشید. در این حالت ، شما ممکن است بخواهید یک پیکربندی یخچال و فریزر در کنار هم را در نظر بگیرید که هرگز نخواهید توانست یک جعبه پیتزا را داخل آن قرار دهید. شاید شما تنها زندگی کنید و فقط ۲ لیوان قهوه داشته باشید. ممکن است بخواهید ماشین ظرفشویی را با ویژگی شستشوی حسگر در نظر بگیرید تا در بارهای کوچکتر و مکرر صرفه جویی در مصرف انرژی و انرژی انجام شود. آیا هر سال ۱۵ نفر از نزدیکترین و عزیزترین دوستان خود را شکرگذاری می کنید؟ اطمینان حاصل کنید که فضای سر کافی در محدوده جدید شما برای آن ترکیه ۲۰ پوندی وجود دارد!

برای هزینه های غیر منتظره آماده شوید

به عنوان یک مصرف کننده زرنگ و دانا ، شما می توانید برچسب قیمت را مقایسه کنید ، اما فراموش نکنید که در هزینه های احتمالی پنهان مانند تعمیرات متداول یا مصرف انرژی نقش داشته باشید. گارانتی را بررسی کنید ، دقیقاً چه چیزی پوشانده شده است و تا چه مدت؟ ویژگی های اضافه شده ای مانند آب و یخ زدایی یخ خارجی به احتمال زیاد دارای حق بیمه پیشرو است اما ممکن است در بیشتر مواقع نیاز به تعمیر داشته باشد. مصرف انرژی قبض دیگری است که احتمالاً مرتباً با آن سر و کار دارید. لوازم دارای رتبه انرژی انرژی خورشید ممکن است در طول عمر آن دستگاه ، هزینه های زیادی را در صورتحساب انرژی شما صرفه جویی کند ، اما مصرف انرژی با توجه به مدل متفاوت است ، و شما ممکن است ماهانه بیشتر در ماه را با یک مدل غیرمترقبه صرفه جویی کنید که در کل از انرژی کمتری استفاده می کند. برای مقایسه مصرف انرژی ، برچسب انرژی را بررسی کنید. کیلووات بیشتر در سال به معنای بیشتر صرف نظر از وضعیت انرژی ستاره است.

از تجربه بیاموزید

در حالی که من و بسیاری از مصرف کنندگان مدرن ، طرفداران خرید خرید آنلاین هستم ، وقتی که به دنبال لوازم خانگی هستید ، بهتر است از فروشگاه شروع کنید. به خرده فروش لوازم خانگی خود بروید و لاستیک های مدل های کف را لگد بزنید. برای مقایسه قیمت ها و معاملات همیشه می توانید از اینترنت استفاده کنید ، اما برای چنین خرید بزرگی که هر روز استفاده خواهید کرد ، بهتر است آن را بصورت حضوری بررسی کنید. از دوستان و خانواده خود در مورد تجربیاتشان سؤال کنید ، شاید حتی بتوانید دامنه عالی آنها را برای درایو تست در نظر بگیرید. مکان عالی دیگر برای بررسی آنلاین بررسی ها است. اطلاعاتی راجع به افراد دیگر در مورد مدلهایی که در نظر می گیرید ، بیابید و به دنبال علامت های قرمز مجدد هستید. این پست جالب وبلاگ را از nerd داده های دیگر من ، نیک جردن ، در مورد پروژه ای که وی برای بررسی یخچال های محبوب با استفاده از بررسی مشتری بررسی کرده است بررسی کنید.

امیدوارم که این لیست راهنمایی های مفیدی برای جستجوی لوازم خانگی شما داشته باشد. هنگامی که جستجوی خود را به چند مدل رویایی محدود کرده اید ، فراموش نکنید که با استفاده از اطلاعات شکاف موجود در همه داده های قیمت گذاری و تبلیغ ، اطلاعاتی را برای ما به دست آورید!

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

Avatar

این مطلب توسط ارسال شده است.

نظرات و ارسال نظر