ایران ریمیکس - دانلود جدیدترین موزیک هادوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت - ایران ریمیکس | موزیک جدید

سخن دوست :سایت ایران ریمیکس در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و تمامی آهنگ ها مجاز میباشند.
0
0

خشک کن ماشین لباسشویی ایندزیت

آیا سرعت چرخش خشک کن در هنگام خشک کردن لباس اهمیت دارد ؟ آیا هنگام خرید لباسشویی باشد سرعت خشک کن را اولیوت قرار دهیم  ؟ که در ان مطلب قصد داریم به این سوال ها پاسخ دهیم با ما همراه باشید .
اولین مورد مهم: سرعت چرخش ماشین لباسشویی چه‌کاری انجام می‌دهد؟
چرخش دورانی در انتهای برنامه شستشو انجام می شود که تا حد ممکن آب اضافی لباس‌ها را بگیرد. سرعت چرخش، تفاوت بین لباس مرطوب و لباس کمتر مرطوب است. این امر بر زمان خشک شدن کامل روی بند رخت تأثیر می‌گذارد.
مرطوب و کمتر مرطوب، آیا این واقعاً تفاوت است؟
خوب، در بیشتر موارد، بله.
ایا سرعت چرخش لباسشویی هنگام شستشو واقعا مهم اسست ؟
بله مهم است ، اما معمولا به نوع پارچه ای که شسته می شود بستگی دارد . در صورت خرابی شما باید به تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت خود بپردازید .
بیایید نگاه دقیق‌تری داشته باشیم
سرعت چرخش با میزان چرخش در دقیقه (RPM) اندازه‌گیری می‌شود. هرچه چرخش RPM در ماشین لباسشویی بالاتر باشد استوانه سریع ‌تر می‌چرخد و در پایان چرخش، لباس‌ها خشک‌ تر می‌شوند. هرچه لباس از دستگاه خشک‌ تر خارج شود، روی بند رخت و یا دستگاه خشک‌ کن سریع ‌تر خشک می‌شوداین دستگاه ها با حداکثر سرعت چرخش ۸۰۰ تا ۱۸۰۰ در بازار وجود دارد ؛ یعنی چرخش ۱۸۰۰ دور در دقیقه! اما متداول‌ ترین آن‌ها ماشین لباسشویی با سرعت چرخش ۱۴۰۰ است. کمترین تنظیم سرعت چرخش این دستگاه RPM 400 است. اگر شما لباس های معمولی روزمره تان را می شویید، اصلاً منطقی نیست که سرعت چرخش را تا ۴۰۰ دور در دقیقه پایین بیاورید زیرا لباس‌هایتان خیس ‌تر از حد ایده ال از لباسشویی خارج می‌شوند؛ اما این تنظیم برای پارچه‌ های ظریف و حساس، به‌ ویژه ابریشم کار درستی است و باید از سرعت خشک کن پایین استفاده کنید تا الیاف آنها آسیب نبینند.لازم است که در اینجا به یکی از موضوع های مهم اشاره کنیم که درصورت خرابی هر نوع دستگاه از قبیل یخچال شما می توانید تعمیر یخچال ساید بای ساید ایندزیت خود را به ما بسپارید .
چرخش پراچه های مقاوم تر ، ازجمله پارچه های نخی ، پشمی و جن می توانند سرعت های بسیار بالاتر تا حدود ۱۴۰۰ ( یا ۱۸۰۰) دور را تحمل کنند تا چلانده و خشک شوند .


به خاطر داشته باشید که سرعت های بالاتر هستند و ممکن است در نتیجه‌ی آن لباس‌های شما چروک شوند. این موضوع به‌ویژه در مورد لباس‌های نخی یا پیراهن و بلوز صادق است؛ بنابراین، درحالی‌که سرعت‌بالا برای پارچه‌های نخی مناسب است، لزوماً برای لباس‌های گران و تی شرت های دوست داشتنی شما سرعت چرخش بالا مناسب نیست. مگر اینکه شما عاشق اتو کردن باشید.

جهت تعمیرات لوازم خانگی خود کافیست گوشی را برداشته و با کارشناسان سایت کارسان سرویس تماس حاصل فرمایید یا اقدام به مراجعه به سایت کارسان سرویس نمایید.

Avatar

این مطلب توسط ارسال شده است.

نظرات و ارسال نظر

نظرات بسته شده است.