ایران ریمیکس - دانلود جدیدترین موزیک هاپنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برچسب انرژی در کولرگازی - ایران ریمیکس | موزیک جدید

سخن دوست :سایت ایران ریمیکس در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و تمامی آهنگ ها مجاز میباشند.
0
0

برچسب انرژی در کولرگازی

یه مدت از تمامی شبکه های مجازی تبلیغ آن را می شنیدیم  وشرکت های سازنده لوازم خانگی در ایران برای بهتر جلوه دادن محصولات خودشون ، از بهینه بودن حالت انرژی در دستگاه شون و به استناد به برچسب انرژی استفاده می کردن .زمانی ک شما اقدام به خرید کولرگازی بانه کنید قطعا بااین برچسب مواجه میشید.

پس میتوان گفت یکی از مهم ترین نکاتی که در حین خریدن این وسیله باید به آن توجه کنیم داشت -همین مسئله است که این برچسب بر روی پنل این دستگاه ها می باشد . این برچسب نشانگر بازدهی دستگاه ها است . روی تمام وسایلی که از انرژی برق بهره می بررند یک برچسب با اعداد و رنگ های مختلف مشاهده می شود .

حال در اینجا ذکر یک نکته ضروری است که کولرگازی جنرال یکی از کم مصرف ترین دستگاه هایی می باشد که در بازارجهانی عرضه شده اند .

گرید انرژی بسته به نوع کمپرسور و اینورتر و یا نبودن آن از گرید های انرژی A++ , A , C , D , B و A+  تشکیل شده است . در این گریدها بهترین و کم مصرف ترین این دستگاه های موجود در بازار دارای برچسب انرژی A++ است . و بعد از به ترتیب A  و A++ دارای مصرف بهینه هستند و برعکس گریدهای D و C نشان دهنده بیشترین مصرف انرژی است .

در اینجا ذکر کولرگازی میتسوبیشی یکی از مهم ترین مسائل است . که شما می توانید با خرید این وسیله مصرف انرژی تان را کاهش دهید .

توجه داشته باشید که تا کنون هیچ مدلی از این دستگاه باگریدی بالاتر A+++ ساخته نشده است اگر مدلی دارای این برچسب انرژی هستند دارای برچسب های تقلبی هستند که فروشندگان ( البته نه همگی ) بر روی آنها زده اند . پس می توان گفت یکی از مهم ترین فاکتورهایی هستند که قبل از خرید این وسیله باید به آن توجه کنیم .

Avatar

این مطلب توسط ارسال شده است.

نظرات و ارسال نظر

نظرات بسته شده است.